Sunday, June 7, 2009

CERAMAH BULANAN : USTAZ NASARUDDIN ALI


" Assalamualaikum Ustaz Kamal, ni Ustaz Nasaruddin.. malam ni saya datang ke Surau Al-Hidayah, boleh ke..malam ni saya free.." Begitulah antara sedutan perbualan saya dengan Al-Fadhil Ustaz Nasaruddin..jam di tangan dah nak hampir 4.30 petang. Sikit lagi, masuklah waktu Asar.. Saya terus 'on'kan laptop, taip secepat mungkin iklan tentang ceramah bulanan yang akan disampaikan oleh Ustaz Nasaruddin pada malam ni.. Sebaik sahaja selesai solat Asar, saya terus berkejar ke Mega Way mencari kedai fotostat..tapi malangnya semuanya TUTUP!!

Namun begitu, Alhamdulillah saya ucapkan kerana dalam keadaan tidak dimaklumkan kepada semua warga BWP, kuliah ustaz malam tadi tetap mendapat sambutan ramai.. Bagi ustaz, kualiti lebih baik dari kuantiti.. Saya tak nak ulas lanjut pasal ceramah ustaz malam tadi tapi ingin saya nyatakan kepada orang-orang yang tak datang, anda sepatutnya menyesal dan rasa rugi kerana terlepas ceramah ustaz tu..

Insya'Allah, lain kali kita jemput lagi beliau ke surau kita..

No comments:

Post a Comment